måndag 15 april 2013

EnergiBars


endurance-cookie

Ännu är jag förkyld, ont i halsen , snorig och allmänt slut . Får se hur länge detta kommer att ta.
Och jag som vill börja testa Maxim-produkterna jag fått .
Som jag skrev om i förra veckan så är jag buzzador för Maxim nu.
Det kom ett paket till R-kiosken som innehöll:

*Maxim Hypotonic Sports Drink -sportdryck,500g pulver

* Maxim Energy Bar – energibar 4st

* Maxim Total Hydration -brustabletter ,10st

* Maxim Recovery Drink – återhämtningsdryck.3 burkara 250ml färdigt blandat

* Maxim Recovery Bar – återhämtningsbars ,4 st

* Maxim After Training – proteinbars, 4st

och en Maxim dricksflaska,750ml

Det jag saknade var EnergiGel, det hade varit intressant att testa.
Läs mer om Maxim-produkterna på:
http://www.maximsports.fi


Idag tog jag som mellanmål en Maxim Energibar,55g smak Caramel&choco.
EnergiBars är något jag brukar rekommendera åt den aktiva som kanske inte alltid hinner att äta mellanmål och är det riktigt kris så går energibars även i bland i stället för mat.
Obs endast i nödfall ;-).
Smaken på Maxim enegibaren var helt ok.Hade nog kunnat ta en till.
Brukar i bland i affären provsmaka andra energibars som  tex.Dexal,Gutzy,North Force och dessa är alla likvärdiga i smaken åtminståne. Har nog haft en eller två olika smaker som smakat förfärligt dessa finns ej i vår hylla mera ;-) . men som sakt smaken är som baken, dvs olika . Jag tycker mest om söta goda energibars men så är man ju också en gottegris (ibland).



Inga kommentarer: