söndag 8 juni 2014

YEES!



Inte trodde jag för 100 dagar sen att jag skulle klara att blogga i 100 dagar med minst ett inlägg per dag.
Men jag lyckades , jag som inte är någon skrivare så har börjat tycka om att skriva och fundera mera än förut.
Vissa inlägg har nog blivit panik inlägg måste jag medge :( .
Vissa inlägg är riktigt bra och har även fått kommentarer + att dom spridits runt på nätet.
Det är ju en företagsblogg detta så ganska mycket har ju handlat om produktinfo och det tycker jag att man ej kan få för mycket av är man ej intresserad så behöver man ej läsa det.

Har tyvärr även kommit fram att ska man synas i den kolossala mängd inlägg som finns i sociala median så måste man sticka ut på något vis , dvs provocera , gör något otroligt bra/annorlunda/helt galet och då gärna med bildbevis. Att uppföra sig "normalt" idag så ger ingen genomslagskraft.

Inga kommentarer: