måndag 28 april 2014

En vanlig måndag på Run&Go

Skall här redovisa om hur en vanlig måndag på Run&Go kan se ur för mej.

Efter jag hade skjutsar barnet till skolan for jag in till busstation men några paket som blivit beställda på fredags eftermiddagen/lördag förmiddag för transport till webkunden. Vissa kunder har sitt paket på eftermiddagen, beror lite på var i Finland kunden bor. For även via banken och växlade till sig lite småmynt som tog slut på lördagen.
När jag kom till affären så börjar jag alltid med att kolla beställningar som kommit via webbutiken över helgen. Söndagar är webhandelns bästa försäljnings dag. Man märker att våren och värmen har kommit , för nu är det fotbollsmål och spikskor som gällt över helgen.
E-posten tar oxå en stund att gå igenom , svara,spara eller radera det är vad som gäller med e-posten.
Nu är det dags att packa ihop helgens beställningar, det gjorde jag idag mellan kunderna var in i affären och köpte löpskor och utejackor ,var det som var i ropet idag.
Beställde mera Adidas spikskor och Asics löpskor då det är flera storlekar där det ej finns så många .
Iväg med webbeställningarna till busstatione.
Efter maten så kom Puma leverans från Helsingborg i Sverige , där Puma har sig kontor och lager där.
Mera senare.

Inga kommentarer: