lördag 4 maj 2013

Maxim + och -

Lite funderingar på Maxim produkter ( jag är Buzzdor) som jag fått testa nu i flera veckor.
Tyvärr har jag varit sjuk mest hela tiden så så mycke test och träning har det inte blivit som jag räknat med.
Men alla produkter har jag nog testat kanske inte i optimala förhållander men ändå.

 + lådan:
*Recovery Drinkarna var super goda
*Sportdryck i tabblet form
* Energy barerna var goda

 - lådan:
*Sport dricksflaskan som stängdes när man drack måste hålla i ventilen med tänderna så att den inte stängdes .
* Sport dryckestabbletterna löste sig dåligt i vatten, tog lång tid innan dom löstes upp.
* mycket socker i produkterna.



Maxim är ett märke att räkna till sportdrycks jättarna , något jag ej tycker om är att märket får en dålig status är när märket säljs på typ Lidl, K-supermarket. Vill man satsa så bör man sälja det i sportaffärer där det fin expediter som kan och vill hjälpa kinden att hitta rätt produkt till rätt ända mål.
Kanske försäljningen blir lite mindre men nöjdare kunder får Maxim säkert om det är fackhandeln som sköter försäljningen.

www.maximsports.fi




Inga kommentarer: