fredag 12 april 2013

Maxim sportdryck

Idag hämtade jag ut Maxim-sportdrycks paketet från R-kiosken.
Paketet var från Buzzador.
Det är säkert flera som undrar vad Buzzador är:
"Som Buzzador har du möjlighet att prova nya produkter och tjänster. Allt man behöver göra är att berätta om dem för dina vänner , öga mot öga och / eller via sociala medier. Att vara Buzzador är gratis och innebär många spännande möten mellan dig , dina vänner och nya produkter eller tjänster"

Så nu har jag fått möjlighet att testa Maxim-sportdryck
Och har på bloggen kommer du att få höra vad jag tycker om Maxim.

Imorgon kommer jag att berätta vad paketet innehåller.
Kan bara säga att det var mycket i paketet. Vill bara ut på vägen.
Tyvärr har jag blivit riktigt förkyld , du vet som bara en karl kan bli ;-) .
Hoppas att förkylningen går snabbt över så jag får börja testa.


Maxims hemsida:
www.­maxim-­sports.­fi


Inga kommentarer: